Update - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Addowa . - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Addowa . - WaarBenJij.nu

Update

Door: Addowa

Blijf op de hoogte en volg Addowa

04 Maart 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Heey
Ik heb tot nu toe al ratten gezien (in het restaurant), kakkerlakken en gekko's (gelukkig buiten) en mieren ( in onze kamer ). Dus het valt tot nu toe allemaal nog wel mee. Ik ben vandaag naar de cu chi tunnels geweest waar voorstanders van het noorden zich onder de grond verscholen hielden. Daar ben ik een paar smalle tunnel ingangen in gegaan waarvan een met vleermuizen en het verhaal gaat rond dat d'r ook een cobra zat. Ik heb er zelfs met een geweer geschoten! Ik was er verrassend goed in. Ik ben dit weekend weekend naar de mekongdelta geweest waar ik niet zo veel aan vond. De bus heen en terug duurde 7 uur terwijl we in totaal maar3 uur in de Mekong delta waren waar van de Gids het meeste tijd bestede aan dingen die we moesten kopen. Morgen ga ik naar het oorlogs museum en krijg ik Vietnamese kookles,ben zeer benieuwd.
Ik heb na 2 dagen al geswitched van het weeshuis naar Engelse lesgeven aan 18-23. Jarigen. Er waren namelijk heel veel vrijwilligers bij het weeshuis en de mensen waar ik nu les aan geef (die op het college zitten waar wij verblijven , zijn zo ontzettend enthousiast. Ook ga ik op vrije middagen naar de gaarkeuken of naar de dagopvang voor gehandicapte kinderen.

Xx

  • 05 Maart 2014 - 18:38

    Liesbeth Winter:

    Lieve Addowa,
    Wat een spannend avontuur!! Ik kreeg een paar foto's van Annet, geweldig! Vond je de tunnels eng? Ik ben een aantal jaar terug in Ho Chi Minh geweest en vond die tunnels enorm benauwend. Heb een goede tijd daar, veel liefs, Liesbeth

  • 08 Maart 2014 - 19:57

    Hedi En Johann:

    Hallo liebe Addowa wir grüßen dich ganz herzlich aus Deutschland und wir verfolgen mit großer Spannung deine Reise, Erlennisse und Abenteuer. Leider haben wir noch keine Fotos von dir und deiner Reise gefunden. Viel Glück , alles liebe und weiterhin schöne Begegnungen und Momente, wünschen dir herzlichst, Johann, Hedi und alle die dich hier kennen.

Tags: Vietnam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Addowa

Mijn reis door zuid-oostAzië

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1336
Totaal aantal bezoekers 4379

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 12 September 2014

Ghana

21 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: