Aangekomen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Addowa . - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Addowa . - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Af

Blijf op de hoogte en volg Addowa

25 Februari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ik ben aan genomes in Ho chi mihn stad. Het ging alleen niet helemaal zoals ik wilde dat het zou gaan. Ten eerste kwam ik uit het vliegtuig en stond er helemaal niemand en toen ik belde bleek dat ze me waren vergeten. 1 1/2 ur later kwamen ze me pas ophale. (de rest id gekopieerd van een email , m'n wifi valt namelijk de heletijd weg en ik wilde er zeker van zijn dat ik iets poste.

. Ik voel me wel een beetje genaaid door de reis organisatie , er  slapen bijvoorbeeld 7 mensen om mijn kamer en het kunnen er wel 14 zijn op volle capaciteit ! Ik begin morgen .Met een ander nieuw meisje genaamd shjaz ben ik vandaag (expres) verdwaald geraakt. We waren echt verdwaald maar we vonden het zo leuk en er overal zo leuk uit zien dat we gewoon doorliepen. We zagen kleine fruitmarkten en hele families die buiten zaten te eten , we waren echt het toeristische Gebied uit en hebben uiteindelijk 3 uur gelopen . Ik ben daarvoor sochtends met sjaz naar de supermarkt gelopen en heb met veel van m'n kamergenoten een gedronken ze zijn trouwens vooral nederlands , sjaz komt uit Engeland .
Ik ben daarna met m'n kamergenoten naar het zwembad gegaan. Daarna met hun en shjaz uit eten . Waarna we order een eigenkant op gingen en shjaz en ik verdwaalde.