laatste nacht in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Addowa . - WaarBenJij.nu laatste nacht in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Addowa . - WaarBenJij.nu

laatste nacht in NL

Door: Addowa

Blijf op de hoogte en volg Addowa

20 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,
wat leuk dat jullie mijn reisverslag lezen. Morgen vertrek ik naar het vrijwilligers project in Vietnam om daar les te geven in een weeshuis voor straatkinderen. Ik ben op dit moment redelijk gestrest en ben allemaal last minut dingen aan het regelen zoals ik dat altijd doe, zo ook deze reis blog.
Jullie horen snel van mij.

groet,

Addowa

  • 22 Februari 2014 - 14:50

    Hans Steenbergen:

    Wow Addowa! Wat een reis. Ik ga je volgen! Heel veel plezier.

  • 03 Maart 2014 - 19:28

    Lex Wintet:

    Wat spannend! Succes en laat wat horen!

  • 04 Maart 2014 - 10:16

    Annet:

    Leuk, ik ben benieuwd.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Addowa

Mijn reis door zuid-oostAzië

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 4377

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 12 September 2014

Ghana

21 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: